Тестови са такмичења

Овде се налазе тестови-задаци са такмичења. Сви су урађени у PDF формату. Уколико немаш тај програм инсталирај га Инсталација (Adobe Reader).
5  Календар такмичења (ускоро ће бити објављен)
5  Упутство о организацији свих такмичења и смотри

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

  Комплет – школска такмичења, разне године

2007. година, Општинско:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2007. година, Окружно:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2008. година, Општинско:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2008. година, Окружно:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2009. година, Општинско:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2009. година, Окружно:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2010. година, Општинско:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2010. година, Окружно:   5.р.   6.р. —  7.р. —  8.р.

2011. година, Општинско:  Комплет 5., 6., 7. и 8. р.

2011. година, Окружно (ворд):  5.р. —  6.р. —  7.р.  —  8.р.

2011. година, Републичко:  7.р.  —  8.р.

2012. година, Општинско:  5.р.    6.р. 7.р. 8.р.

2012. година, Окружно:   5.р.6.р.  7.р. 8.р.

2012. година, Републичко:  7.р. 8.р.

2013. година, Општинско-тест:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2013. година, Општинско-решење:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2014. година, Општинско, тестови и решења:  Комплет од 5. до 8. р.

2014. година, Окружно, тестови и решења: Комплет од 5. до 8. р.

 

СРПСКИ ЈЕЗИК – КЊИЖЕВНА ОЛИМПИЈАДА

* 2014. година, Општинско-тест:   7.р.  —   8.р.

* 2014. година, Општинско-решења:   7.р.     8.р.

*  2014. година, Окружно-тест:   7.р.     8.р.

*  2014.година, Окружно-решења:   7.р.     8.р.

 

МАТЕМАТИКА

2006. година, Општинско:  5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

2007. година, Општинско:   5.р. —  6.р.7.р. —  8.р.

2008. година, Школско: 5.р. 6.р. 7.р. 8.р.

2010. година, Општин-задаци:  Комплет од 3. до 8. р.

2010. година, Општин-решења:  Комплет од 3. до 8.

2011. година, Школско – задаци:   5. и 6. р.     —     7. и 8. р.

2011. година, Општин-зад.и решења:  5.р.6.р.7.р.8.р.

2012. година, Општинско:  3.р. 4.р. 5.р. 6.р. 7.р. 8.р.

2013. година, Школско:  3.р 4.р. 5.р.  6.р. 7.р. 8.р.

2013. година, Општинско:  3.р.4.р.5.р.6.р. —  7.р.8.р.

2013. година, Окружно:  4.р.5.р.6.р.7.р.8.р.

2014. година, Школско:  3.р.  —  4.р.  —  5.р. —  6.р. —  7.р. 8.р.

2014. година, Општинско:  3.р. — 4.р. — 5.р. — 6.р. —  7.р. — 8.р.

2014. година, Окружно:  4.р.  —  5.р.  –  6.р. —  7.р.  —  8.р.

 

ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК

2004. година, Општинско такмичење:   8. разред

2006. година, Окружно такмичење:  8. разред

2007. година, Општинско такмичење:  8.разред


ИСТОРИЈА

  5. р.-ист.извори/припрема за такмичење

  6. р.-ист.извори/припрема за такмичење

  7. р.-ист.извори/припрема за такмичење 

  8. р.-ист.извори/припрема за такмичење

  6. разред – припрема за такмичење

  5, 6, 7 и 8. разред – Окружно такм. – 2009.

  5.  разред – Окружно/градско такм. – 2011.

  6. разред – Окружно/градско такм. – 2011.

  7.  разред – Окружно/градско такм. – 2011.

  8.  разред – Окружно/градско такм. – 2011.

  7.  разред – Републичко такм. – 2011.

  8.  разред – Републичко такм.  – 2011.

  2012. година, општинско:  5.р.  —  6.р.  —  7.р.  —  8.р.

  2012. година, окружно:   5.р.  — 6.р.  —  7.р.  —  8.р.

  2013. година, општинско:   5.р.  —  6.р.  —  7.р.  —  8.р.

  2013. година, окружно:   5.р.  —  6.р.  —  7.р.  —  8.р.


ГЕОГРАФИЈА

  Комплет, од 2006. до 2011. године

2012. година, Општинско:   7.р. 8.р.

2012. година, Окружно  7.р.8.р.

 

ФИЗИКА

Комплет задатака са решењима   преузми

2007. година, Општинско:    6.р. —  7.р. —  8.р.

2007. година, Окружно:   6.р. —  7.р. —  8.р.

2007. година, Републчко:   6.р. —  7.р. —  8.р.

2008. година, Општинско:   6.р. —   7.р. —  8.р.

2008. година, Окружно:  6.р. —  7.р. —  8.р.

2008. година, Републичко:   6.р. —  7.р. —  8.р.

 

БИОЛОГИЈА

  Комплет (разни разреди)

2013. година, окружно:   5.р.6.р.7.р.8.р.

 

ХЕМИЈА

Комплет задатака са решењима (са сајта „Моја хемија“)


ТЕХНИЧКО И ИНФ. ОБРАЗОВАЊЕ

2010. година, Републичко:   5.р. —  6.р. —  7.р. —  8.р.

  Комплет (разни нивои)


181 comments on “Тестови са такмичења

  1. Седми сам разред и мене, такође, интересује праг за пролазност. Ја сам имао 90 поена, а после корекције 94,7.

  2. Poštovani kolega, u pravu ste. Ja sam imala đake na Okružnom iz srpskog i dobro su uradili, ali deci je važno i da vide rang-listu. Koleginica iz OŠ ,,Vožd Karađorđe“ mi je rekla da im uopšte nije radio internet u školi i da nisu mogli da objave te liste. Nadamo se da će biti ovih dana. Svi smo nestrpljivi da ih vidimo. Što se tiče biologije, ne znam u kojoj je školi bilo Okružno takmičenje, a potrebna mi je ta informacija i nadala sam se da ćete je Vi možda znati. :) Hvala u svakom slučaju. Veliki pozdrav. Često posećujem Vaš sajt i – odličan je! samo tako nastavite! Dobro je da pratite i dešavanja u vezi sa višom nastavom, mnogo nam znači.

  3. Koga zanimaju rezultati iz biologije za grad Beograd, imaju na Bio blogu!
    Ucitelju,da li znate kada ce da objave iz Drustva za srpski jezik konacne rezultate,s obzirom na polemiku za spustanje praga prolaznosti?Pratim njihov sajt,ali vec nedelju dana ni traga o tome…

  4. Test sa okružnog takmičenja iz biologije za 7. razred je bio veoma težak i imao je mnogo pravopisnih grešaka. Imao sam 84 poena ― falila su mi 2 poena za prolazak na Republičko takmičenje.

      • Поштована Оливера, то је тешко пронаћи, јер нишким школама то изгледа није битно, као да нису обавештени о суштински битним догађањима управо у њиховим школама – као да им је (директорима) само битно да се приближава време (ре)избора директора… Баш као што ОШ „Вожд“-Ниш још увек није „обавештена“ да се код њих догодило окружно такмичење из српског, 5. априла 2014, па још увек о томе ни речи помена на њиховом „сајту“, ево линк: http://www.vozdova.edu.rs/. Очигледно то им није битно, а шта ли је ? Често се питам чему служи интернет многим школама и ко то и у име кога-чега плаћа ? А све радимо кобајаги у интересу деце !?

      • Ja mislim da je to skola “ Ivo Andric “. Da li neko zna gde je odrzano okruzno iz biologije u Beogradu. Molim vas hitno mi je potreban odgovor…

      • U potpunosti se slažem da je krajnje neozbiljno da se u niškim skolama koje imaju internet (dakle one van Medijane) ne okače nikakvi rezultati – juče je bilo okruzno iz geografije – prema internetu kao da se nije ni dogodilo…

  5. Učitelju, jel će prag prolaznosti na republičko takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture biti spušten, za 7. razred? Niko nije imao 20 poena, ni u Beogradu, ni u drugim okruzima

  6. Molim Vas recite mi jel spušten prag prolaznosti na republičko takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture. Imao sam 17 poena i zanima me jel postoji mogućnost da prođem. ?

  7. Moze li mi neko odgovoriti, da li su u vasem okrugu priznavali 11. zadatak za osmi razred kao priloska odredba, ili priloska odredba za uzrok, tj. jesu li vam priznavali odgovor „Priloska odredba“ ?

    • Ne,takodje nisu priznavali ono za pravi objekat ako ne napises i pravi,glupost,tu sam izgubila bod a to sam znala naravno,ali u zadatku se nigde nije trazilo da se PRECIZNO odredi,mislila sam da treba samo objekat da se napise,nisu fer,znam kada pise da se odredi funkcija napises samo objekat,a kad traze da odredis precizno onda treba da napises pravi objekat ili nepravi

    • U sestom razredu sam na gradskom nivou imala 15 poena i dobila sam diplomu za trece mesto, jer 2o i 19 prvo, 18 i 17 drugo, a 16 i 15 trece. Tako je bilo uvek, ali ne znam da li i sada, jer ovaj pravilnik, koji sam procitala, ne znam da li je uneo izmene u tom pogledu. Volela bih da mi odgovorite da li je greska u njihovom tekstu ili je to sada zaista tako.

    • Ja mislim da mi predamo rad i kovertu,a dezurni nastavnici izaberu neku od sifri i napisu je na testu i koverti,tako da mogu da nas prepoznaju kada pregledaju test.

  8. Treci zadatak iz matematike za 5. razred glasi:
    Komad sira ima oblik kocke.Na koliko se jednakih delova taj sir moze podeliti sa tri rezanja nozem ako je svako rezanje paralelno nekoj strani kocke?
    Ja sam u tom zadatku nasla jedno resenje.Medjutim u kljucu je dato tri nacina,a u zadatku nije dato da prikazemo sve nacine.Ne razumem kako je mogla da se napravi takva greska…Tu su mi oduzeli poene…

  9. Kako mi je nastavnik rekao na drzavno takmicenje iz sedmog razreda proci ce samo deca iz Beograda ako ne spuste prag prolaznosti. Kakvo je to republicko ako ce u sedmom ucestvovati samo deca iz Beograda?

  10. Ja sam osmi razred i na takmicenju iz srpskog sam imala 14 poena, međutim ja smatram da treba da imam 16. Da li su se poeni oduzimali kada bi se za prvo pitanje napisalo da slovenački pripada južnoslovenskim jezicima? Ili ako smo napisali Podunavlje malo?

  11. Mislim da prema djacima nije u redu da se prag prolaznosti na republicko takmicenje iz knjuzevnosti smanji na 17 bodova, a da se isto ne uradi na takmicenju iz gramatike i jezicke kulture.Kakvo je Vase misljenje?

    • Viktore. Nema tu da je ili nije u redu. Ta dva takmicenja ne zavise jedno od drugog. Ovo je zvanicno saopstenje o knjizevnoj olimpijadi 2014 osnovnih skola na drustvu za srpski jezik I knjizevnost: Prag prolaznosti za sedmi razred spusten je na 17 poena, a za osmi razred je ostao na 18 poena. Kao sto vidis osmom razredu nije spusten a 7 jeste. Sto prakticno znaci da sve zavisi od toga kako vecina uradi. Ako je iz gramatike bilo dosta njih koji su imali 20 ili 19 poena to svakako znaci da nece spustiti standarde.

  12. U testu za 7. razred iz srpskog u 8. zadatku je bila jedna greška – „Umoran, ali zadovoljan, Marko je ušao kuću i upalio svetlo“. Kada sam radio test pitao sam nastavnike da li je greška, a oni su rekli da je verovatno. Kako oni koji su sastavljali test mogu to da propuste?

      • Kopiraću deo teksta sa Republičkog zimskog seminara Društva za srpski jezik, po kojem se zaključuje da neće spuštati prag prolaznosti, bez obzira na broj učenika koji su osvojili 18 bodova potrebnih za republičko takmičenje:

        На Републичком такмичењу учествуjу ученици основне школе из 7. и 8. разреда који су на окружним такмичењима показали најбољи резултат – освојили најмање 90% од могућих поена (минимум 18 бодова).
        На Републичком такмичењу учествују ученици средњих школа који су на окружном такмичењу показали најбољи резултат – освојили најмање 90% од могућих поена (минимум 18 бодова).
        Од ученика који су се квалификовали за Републичко такмичење, иду сви који су освојили максимум поена.
        Уколико не буде довољно ученика који би задовољили ове критеријуме, ниво такмичења се неће спуштати, већ ће број учесника бити мањи од предвиђеног.

    • *Mozete li da mi podelite rec BERBA na slogove? Je li u njoj R slogotvorno ili ne?
      *TRUPKAJUCI je li to promenjiva ili nepromenjiva vrsa reci? Ako je promenjiva, po kojoj gramatickoj kategoriji se menja?
      *U recenici:“Pojavljivanje neobicnih bica ju je pre cinilo srecnom negozaprepascenom“ kako je neobicnih bica ATRIBUT? Zar nije nepravi objekat?
      *Kako je MISLITI prelazni glagol? Misliti KOGA? MIsliti STA? Zar se to slaze?
      *Zar glagol MOCI nije dvovidski? Ako jeste, zasto je u kljucu svrstan u nesvrsene?
      *Zasto u dvadesetom zadatku ispred ili nema zareza zar to u izgovoru recenice ne pravi pauzu?(za 6. razred)
      Uz ogromnu dozu postovanja prema Vama i komisiji, molim Vas da mi odgovorite na pitanje i oprostite ako u nekom ima greska ili je besmislemo.

      • Berba – nije slogotvorno R (BER|BA – nosilac sloga je vokal E). Trupkajuci – ovo i mene zbunjuje. Neobicnih bica jeste atribut. Misliti – jeste prelazan, npr. „On TO stvarno misli“. Kako je MOCI dvovidski? Ispred ILI ne ide zarez, ali npr. ispred ALI, VEC, NEGO itd. ide.

      • Meeow je odlicno pojasnio! Samo da dodam za TRUPKAJUCI. Mislim da je to gl. prilog sadasnji.I kada ga stavis na bilo koje drugo mesto u zadatoj recenici ono menja svoj oblik. Jeste to gl.PRILOG sadasnji, ali ipak spada u GLAGOLSKE oblike.

        Takodje nosilac sloga ne mora uvek da bude na poslednjem mestu. BER- BA-
        Uzmi primer Trn! R je tu nosilac a ipak nije na poslednjem mestu. U BER- E je nosilac. R je slogotvorno samo ako se nadje izmedju 2 suglasnika.

        Nju je pojavljivanje cinilo srecnom. Kao sto vidis pojavljivanje moze da stoji i bez „neobicnih bica“.Neobicnih bica samo blize odredjuje imenicu pojavljivanje i zato je atribut.

      • Atribut je zato što bliže određuje imenicu (pojavljivanje) po pripadnosti. Što se tiče misliti, trebao bi biti neprelazan, ali zavisi od rečenice. I glagol trčati je neprelazan sam po sebi, ali na primer Ja trčim maraton. Koga? Šta? Maraton. Vidiš? Sve zavisi od rečenice. Ja sam inače peti i nadam se da sam barem nešto pojasnio. Mi sada to radimo pa znam da su to pitanja za šesti.

  13. Ucitelju Toplice,sve je gotovo,svi linkovi koje ste mi dali,resila sam.Sutra je takmicenje,pocinje malo da me bude strah.Skola u koju mi idemo se zove Osnovna skola,,Vozd Karadjorde“.Koliko ja mislim testovi ne bi trebalo da budu teski.Kada sam radila vase testove videla sam da se najvise opredele za jednu oblast.Na primer:pridevi,brojevi,priloske odredbe.Da li mislite da ce i ove godine da se opredele samo za jednu oblast (ne samo nju nego najveci broj pitanja da bude vezan za tu oblast)?

  14. Srećni su učenici koji imaju ovako kreativnog učitelja. Čestitam Vam kolega na svim trenucima koje ste posvetili deci. Detinjstvo je ne samo period života i odrastanja, već čitava paleta boja, zvukova,misli, reči i emocija koje će ih pratiti kroz život poput senke i odrediti im dalje puteve uspeha.

Оставите коментар

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s